Annons:
Etiketthälsa-och-sjukdom
Läst 2598 ggr
[Zipzee]
7/10/12, 11:38 PM

Födelsemärken?

Har era nakna fått några "födelsemärken"? Texas har två på ryggen, det är inga spottar. Han har få spottar på halsen men de är ljusare. Ser ut som ett vanligt födelsemärke som människor får. Hönsmamma som man är så går jag ju och oroar mig för att det är någon elakartad hudförändring, så därför tänkte jag kolla med er ifall någon av era hundar har samma sak?

Om det jag kallar födelsemärken börjar växa, ändra form eller färg kommer jag självklart kolla upp det bara för att vara på den säkra sidan.

Annons:
Satum
7/11/12, 1:28 AM
#1

Menar du typ leverfläckar? Isåfall har iallafall Uno en på sidan vid revbenen. Jag glömmer alltid bort att han har den och så får jag panik när jag ser den för jag tror alltid att det är en fästing hahaha

Banankaka320
7/11/12, 3:26 AM
#2

Nala har fått över hela kroppen, blev nojjig först men sen såg jag en bild på hennes pappa och han såg likadan ut. Dem ändras inte och buktar inte ut :)


rivstart
7/11/12, 11:30 AM
#3

Det är väldigt vanligt att de får födelsemärken när de blir äldre. Hur gammal är Texas?

// Emma

Medarbetare på Chinese Crested iFokus

 

Keep talking shit about me.. you're making me famous!

[Zipzee]
7/11/12, 1:35 PM
#4

#1 Haha den där fästingpaniken känner jag igen! :D

#3 Han är bara 1,5 år så därför nojar jag :P Men Satum's Uno är ju ännu yngre så då är det nog ingen fara :)

Bara att fortsätta hålla koll så dom inte förändras :)

jessicajones
7/12/12, 11:02 PM
#5

Donna har fullt av dem! massa små hundploppar, som ja, ser ut som fästingar

Upp till toppen
Annons: