Annons:
Etikettviktigt-ifokus
Läst 2248 ggr
[Zipzee]
6/27/12, 6:34 PM

Gula hundar

Någon som visste om detta? Jag gjorde det inte i alla fall. Smart idé ifall allmänheten förstår betydelsen av något gult på halsband/sele/koppel.

http://gulahund.se/default.asp

Annons:
Viccan92
6/27/12, 6:37 PM
#1

Jag fick nyss reda på det. Gäller det hund aggressiva hundar med tror ni? Blir så irriterad när folk bara fortsätter medans min hund skäller och håller på. Eller vissa idioter stannar en bit ifrån och sätter sin hund där och ser så stolt ut.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

[Zipzee]
6/27/12, 6:43 PM
#2

Som jag förstår gäller det alla hundar som på något sätt behöver lite mer "space" :)

Banankaka320
6/27/12, 10:54 PM
#3

Har aldrig vetat detta men tror jag faktiskt sett sånt :o Väldigt bra att du länkade det hit! "Aggressiva" hundar är ju inte arga, utan dem försöker bara visa de "läskiga" att dem vill ha mer plats, så ja det gäller förmodligen dem också :)


Viccan92
6/28/12, 1:19 AM
#4

#3 Okej bra då ska jag fixa det till min hund med. Undra bara hur många man kan nå ut till. Jag ska skriva detta till ägaren till min dagmatte hund med. Hon är en väldigt orolig hund.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

Banankaka320
6/28/12, 10:28 AM
#5

Man kan ju tipsa sin tidning eller sätta upp vid butiken :)


[Zipzee]
6/28/12, 10:44 AM
#6

#4 Skriv ut och sätt upp lappar på anslagstavlor och där det vistas många hundägare, det tänker jag göra :)

Annons:
Viccan92
6/28/12, 8:22 PM
#7

#6 Jag kan tyvärr inte skriva ut. Men jag har ändå fixat ett sånt band till min hund. Tre utfall idag nämligen. Sen hälsade han på en liten hund och det gick iaf bra.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

Honung&Guld
7/4/12, 7:51 PM
#8

Hade ingen aning om detta. Så det var ju tur att jag såg det nu, så jag vet när jag är ute att det inte är lönt att fråga om det går bra för hundarna att hälsa :)

Upp till toppen
Annons: