Hur gick det? Misstänker att ni är helt förälskade. Vi hämtade vår lilla 8 veckors powder puff tik för 5 dagar sedan. Det är så mysigt och hon är så fin<3 Vi undrar hur vi klarat oss utan denna underbara varelse innan.
Det gick jättebra! Kärade ner mig i ena tösen. Hon är nu här hemma och fungerar hur bra som helst med vår vuxna. Sötnosen har ett blått öga och ett brunt!
Det är en ny kennel som nyss startats, hennes mamma är Sun-Hee's Lovely Look och hennes pappa är Spirit Of Mantra's Surprice. Var väldigt nöjd när jag besökte kenneln, dem har det riktigt bra och lilla Amelee kom hem utan någon rädsla för människor eller andra småsaker.
Deras kennelnamn håller på att godkännas så tyvärr blir Amelee utan något fräckt namn, hon heter bara "niva" på deras papper.
Jag bor i Västerås så det är rätt nära, ska dock inte till stockholm på ett tag tror jag.. Du har möjligtvis inte vägarna förbi Västerås? Vart i Stockholm bor du?
Vi bor i Nacka, ca 8 min från Slussen-Gamla Stan. Tror inte att jag har vägarna förbi Västerås, men om och när du kommer till Stockholm så kanske vi kan ses.
Ja världen är verkligen liten ! Ha det bra så hörs vi säkert !
Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.