Annons:
Etikettccd-snack-övrigt
Läst 948 ggr
-Cissi-
5/1/17, 7:04 PM

Första doppet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår badades det lite för första gången i år! :D Dock bara benen. Ville inte att hon skulle bli för kall. Tycker era kineser om att bada? Utomhus då ;) visa gärna bilder!

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Annons:
MaaariaS
5/1/17, 7:49 PM
#1

Så fin hon är ❤️ Max hatar att bada, även om jag och min dotter och max var varit och testat och se om han gillar det,men det är inget för honom 😃

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

-Cissi-
5/4/17, 9:13 AM
#2

Tack :) har alltid hört att kineser inte gillar att bada. Kommer fortfarande ihåg hur lycklig jag blev när hon för första gången klev i vattnet på eget bevåg.

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

MaaariaS
5/4/17, 2:38 PM
#3

#2 Förstår att du blev glad?simmar hon när det är varmt i vattnet?

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

-Cissi-
5/8/17, 4:26 PM
#4

Japp :) brukar inte simma ut så långt men brukar bära ut henne så får hon simma tillbaka. Eller slänga ut en pinne som hon hämtar. Har flytväst på henne då, hon känner sej säkrare och flyter bättre. Blir sååååå busig och springer som en tok! <3

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

MaaariaS
5/9/17, 2:24 PM
#5

#4 Va kul,duktig tjej ❤️

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Upp till toppen
Annons: