Annons:
Etikettpowder-puff
Läst 1025 ggr
Ella Fischer
2017-04-12 09:02

Min lilla champion

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är min hund Iridessa Shiroko ("Chico")! Han är för stor för att vara en puff, och kan då inte bli utställd. Så därför klipper vi inte honom "klassiskt" med lejonman och discoboots, utan trimmar honom "rakt av" eller vad man ska säga :) Vi har haft honom i 8 år och fick hem honom när han var 8 veckor. Hans far heter Nebab Germanika ("Gruby") och har vunnit t ex FINCH INTCH(FCI) LTCH PLCH PLJCH RUSCH & EURCH :D Så Chico har god-goda gener på hans fars sida och vi hoppas på att han kommer vara snabb och bra när Chico och jag tränar / tävlar agility också :)) Nu vill Chico och jag se lite bilder på era puffar :D

Annons:
MaaariaS
2017-04-12 11:53
#1

Vad fin han är ❤️

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

-Cissi-
2017-04-18 13:12
#2

Snygging! Välkommen hit! Puffar ställer man dock långhåriga och klipper inget utom näsan/halsen, det är dom nakna man har i lejonfrillan. Hur stor är han?

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Ella Fischer
2017-04-19 18:13
#3

#2 Han är ca 39 cm. Så eftersom han ändå är för stor för att ställas ut så klipper vi hans päls kort :))

-Cissi-
2017-04-21 06:56
#4

Tack ^^ synd att han är för stor, riktigt gullig! Du får helt enkelt köpa en till som du kan ställa ;)

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

[Wilbur]
2017-04-27 07:09
#5

Wow, grattis 😍

Upp till toppen
Annons: