Annons:
Etikettccd-snack-övrigt
Läst 483 ggr
MaaariaS
2017-01-02 15:05

Vad är ni mest stolta över?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vad har era hundar gjort som ni är mest stolta över?

Max har alltid varit rädd för smällare och en nyårsafton för några år sedan så låg han i soffan brevid mej och helt plötsligt så ställer han ser upp och hoppar ner från soffan och vänder sej om på golvet och backar på stället som han gör när han vill att jag ska följa med honom nånstans,sen springer han in i min dotters rum där våran kanins bur var och drog tassen på buren och ville att jag skulle öppna buren och kolla så att Harry inte var rädd för smällarna och jag öppnade buren klappade Harry och sa till Max att Harry är ok och inte rädd och då sprang Max tillbaka till soffan och la sej på samma plats och väntade på att jag skulle komma tillbaka ❤️

Jag är så stolt över hur omtänksam Max är och hur  mån han är om alla i familjen ❤️

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Annons:
[Wilbur]
2017-01-09 11:26
#1

Nä men aw vad gulligt! Max är en riktig hjälte! Jag är nog mest stolt över mina hundar när jag är sjuk. De är alltid så tröstande och ska ligga sidan om en. Är man riktigt svag så drar de inte ens i kopplena när de ser någon de känner. Hundar är fantastiska djur!

MaaariaS
2017-01-09 15:13
#2

#1 Tack ❤️

Ja hundar är underbara och så smarta ❤️

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Upp till toppen
Annons: