KLÄDER; tips/frågor

Vad har ni för kläder till era hundar ?

2016-12-01 18:01 #0 av: MaaariaS

Vad har ni för olika kläder till era hundar?Lägg gärna ut bilder på dom Glad

Max har två tunnare tröjor,en stickad och en i t-shirt material som han har när det är blåsigt på hösten.

Två vinter täcken,var av en kan användas när det regnar(jag har aldrig hittat en regnoverall som passar honom tyvärr)

En vinter overall och tossor till tassarna när det är väldigt kallt ute!!

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Anmäl
2016-12-01 18:31 #1 av: mejamylove

två vintertäcken med vattenavstötande material till stortiken. Även en stickad tröja till henne när vi ska åka tåg/buss och det är kallt ute och vi måste vänta länge. Även ett fleecetäcke som hon har efter hon duschat. Hon har även skor när det är så kallt att hon börjar halta. En riktig fryslort  men det är nog för att hon inte har så mycket päls ;) Boxer är hon.
Till valpen har jag betat igenom en massa täcken redan, hon har haft 3-4 stycken som hon inte längre kan ha GapskrattarNu har hon en sån här https://www.arkenzoo.se/basic-deer-fodrad-troja-beige-c152771  och ett regntäcke :)

Anmäl
2016-12-01 20:47 #2 av: MaaariaS

Den tröjan hade varit fin på Max Hjärta

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Anmäl
2016-12-03 09:19 #3 av: Wilbur

Oj! Jag har så himla mycket till både Juni och Yngve! Overaller, regntäcken, tunna tjocka, vintertäcken, tröjor mm. Hehe

Sajtvärd på Chinese Crested

www.chinesecrested.ifokus.se

Anmäl
2016-12-03 21:48 #4 av: MoaE

Chibi får ibland ha ett täckte på sig. Saskia får absolut inte ha fodrat på sig då det skulle tova ihop pälsen på henne. Regnar det väldigt mycket så sätter jag på henne ett regntäcke utan foder, det är bara i absolut nödfall dock.

Anmäl
2016-12-04 13:11 #5 av: Wilbur

#4 Samma med Loke, det är hopplöst när det regnar..

Sajtvärd på Chinese Crested

www.chinesecrested.ifokus.se

Anmäl
2016-12-07 14:39 #6 av: Yanni3

Viktor har en massa kläder:D
Tunna tröjor, stickade tröjor, overaller i olika material, tjocka och tunna täcken.. han har två uppsättningar med tossor också för han gillar inte slask och kyla.
Hahaha han har mer kläder än vad jag har :D

Anmäl