Annons:
Etikettmedlemmar
Läst 477 ggr
[Wilbur]
2016-11-30 08:40

Julkänsla på forumet

Sådär! Nu har jag ordnat med julfärger på vårt lilla forum. Imorgon går vi in i december månad med allt vad det innebär i form av julstök, julbak, julpynt, julklappar etc. Oavsett om man vill eller ej så "drabbas" man av julen varje år och detta innebär även att mycket annat läggs åt sidan :) Vi får hjälpas åt att försöka hålla vårt lilla forum vid liv även i december. En liten julartikel är "in its making" och sedan har vi även en jultävling igång som både behöver bidrag och en omröstning! Hoppas att alla här på forumet kommer att njuta av Juletiden lika mycket som jag och mina hundar kommer och jag hoppas absolut att ni hinner titta in här då och då även om ni har fullt upp med en knasig moster eller en full tomte! Nu gör vi detta till en bra sista månad i ett annars något bittert (med tanke på alla eldsjälar som gått bort i år) 2016! Stor blöt nospuss till er alla!

Annons:
-Cissi-
2016-12-09 11:34
#1

:D

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Upp till toppen
Annons: