Annons:
Etikettomplaceringar
Läst 664 ggr
Sebastian.l.e
9/7/16, 7:47 PM

Då var det bestämt och påbörjat! :D

Nu är det bestämt att jag ska adoptera Putte (en liten blandras kille med 75% kines och 25% shitzu) och jag lägger handpenning på honom i jul! Har tillsammans med familjen som han bor hos nu kommit överens om hur betalningen kommer ske så fram tills dess att han är helt avbetalad kommer jag stå som fodervärd :D 

Känns helt fantastiskt att den här lilla killen kommer bli min! 🌺❤️

Annons:
Latdagengry
9/7/16, 10:29 PM
#1

Hej! Jag är bara nyfiken på om du vet föräldrarnas namn ? Söker efter syskon till min lille :)

Sebastian.l.e
9/7/16, 11:08 PM
#2

#1 nej det har jag tyvärr ingen aning om! :/

Latdagengry
9/8/16, 12:14 AM
#3

Din kontakts namn börjar möjligtvis inte på L?

[Wilbur]
9/8/16, 9:30 AM
#4

Så roligt! Och vilken speciell blandning! Är det en hund du känt sedan tidigare, eller via omplaceringshem? Han ser verkligen urcool ut! :'D Längtar tills vi får höra mer om honom!

-Cissi-
9/8/16, 9:44 AM
#5

Grattis! :D han är riktigt cool

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Sebastian.l.e
9/8/16, 10:24 AM
#6

#3 Nej det gör det tyvärr inte då jag får honom genom familjen som redan köpt honom som liten :/ Önskar verkligen jag kunde hjälpa dig! 

#4 Jag lärde känna honom och hans nuvarande familj genom en bekant som äger hans bror! Så jag chansade när jag ringde och frågade om jag kunde få prova ha honom och vips så blev det så här :D 

#5 Tack så mycket! :D Har kommit fram till att han är en blandning mellan Dobby of en Gremlin XD

Annons:
Upp till toppen
Annons: