Annons:
Etikettutställning
Läst 857 ggr
MoaE
2016-03-12 20:02

Strängnäs internationell 12/3

Idag har vi varit på internationell utställning i Strängnäs. Min första officiella jag ställer på :) Efteråt var det årsmöte med CCC. Jag känner mig nöjd trots att vi "bara" fick Very good. Saskia var positiv och viftade på svansen med mig i ringen för första gången! Dessutom höglöp :P Kritiken löd som följer : 13 mån lätt tik som behöver utvecklas från huvud kropp till benstomme. Bra mejslad under i ansiktet. Samlad kropp. Rör sig väl. Sjunker något över manken över ryggslutet. Buren svans, vacker svans. Behöver tid att utvecklas. Domare: Hans Almgren Nästa utställning blir i Västerås om 1,5 månad.

Annons:
MoaE
2016-03-12 20:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1
-Cissi-
2016-03-13 20:36
#2

Grattis! Ett very god är inte dåligt! ;) Syns i Västerås! :D

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

MoaE
2016-03-14 12:11
#3

#2 hehe nä det är ju inte det, och hon är trots allt sen i kroppsutvecklingen ;) Ja juste, vad roligt!

-Cissi-
2016-03-14 18:24
#4

Det kommer ska du se :) alicia är inte riktigt klar än heller i kroppen men hon är iof snart 10månader.

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

[Wilbur]
2016-03-15 07:07
#5

Very Good är grymt bra! Det ska du inte gråta för att du fick! Excellent betyder mer eller mindre perfekt och är inte så lätt att få som man kan tro. Du fick ju väldigt bra och konstruktiv kritik på henne! Hon är riktigt läcker så ditt excellent kommer :D

MoaE
2016-03-15 09:07
#6

#5 Sant det du säger :P Gillade verkligen domaren och kritiken han gav :D

Annons:
Upp till toppen
Annons: