TILLBEHÖR; koppel, selar, bäddar osv.

Trimmer, utvärdering!

2016-02-27 19:34 #0 av: Wilbur

Fick hem min AESCULAP Exacta trimmer i veckan och blev sååååååå nöjd!
Klippte noggrannt utan att skära eller dra i huden, 0,3 mm strå kvar. Helt perfekt för utställningsklippning.
Jag gav 1330kr och fick två års garanti på maskinen samt rabatt på en slipning av bladen.
Den är tyst och lättmanövrerad, speciellt under ögonen där det annars kan vara svårt att komma åt.
Rekommenderas varmt av mig :)

Sajtvärd på Chinese Crested

www.chinesecrested.ifokus.se

Anmäl
2016-02-28 08:52 #1 av: -Cissi-

Jag har nyligen köpt samma trimmer och älskar den! Även fast den nya tar i stort sett samma längd som den gamla så är den 100% bättre :) är super nöjd!

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Anmäl
2016-02-28 09:44 #2 av: Wilbur

Över all förväntan till ett superbra pris!
Hade du Wellan innan? :)

Anmäl
2016-02-28 18:26 #3 av: -Cissi-

Wahl pocket PRO hade jag :)

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Anmäl
2016-02-29 16:12 #4 av: MoaE

Var köpte du den? Tappade min wella i golvet så den är jättekonstig nu, är rädd att den lägger av vilken dag som helst.. Och det vore ju inte jättekul inför utställning :/

Anmäl
2016-02-29 18:21 #5 av: -Cissi-

Köpte den på en utställning i Norrköping förra året men finns nog på nätet att beställa. Min nya köpte jag på en lanthandel i stan

Anmäl
2016-02-29 21:01 #6 av: Wilbur

På Lyckliga fåret! Tog två dagar innan jag hade den i handen!

Anmäl
2016-03-01 10:33 #7 av: Fridaaaa

Ser toppen ut! :)

#6 Hört många som varit nöjda just därifrån :) Vill med köpa därifrån när jag får råd sen :)

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.