Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (7) Senaste inläggen

VIKTIGT iFokus Aktivering och Träning Beteende; problem, frågor, tips Tävlingar och bilduppdrag CCD-SNACK, övrigt Bild&video-trådar Foder Pälsvård, Hudvård och problemhud Hälsa och sjukdom KLÄDER; tips/frågor Medlemmar Omplaceringar Powder Puff Rasegenskaper Tassar, klor och skor TILLBEHÖR; koppel, selar, bäddar osv. Stulna/bortsprungna hundar Köp/säljes/sökes Hundträffar Tänder och tandvård Uppfödning och avelsfrågor Utställning Undersökningar & kluringar Valp-/HUNDKÖP ÖVRIGT & OFF TOPIC Andra ifokus-sajter
KLÄDER; tips/frågor

Bästa overallen

2016-01-06 13:02 #0 av: Abbbb

Hej skulle ni kunna tipsa om den allra varmaste overallen som ni vet om nu till vintern när det är så kallt till nakenfisar?

Anmäl
2016-01-06 21:07 #1 av: Fridaaaa

Jag har fleeceoverall på min nakis, tycker jag värmer bra på henne :) Ibland dubbla lager! Det värmer mer än bara ett enda tjockt :) Precis som för oss! :)

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2016-01-09 22:05 #2 av: -Cissi-

Har fleeceoverall till min tjej och nått varmt täcke på det men min syster har gjort dom så har inget ställe att tipsa om. Eller.. Syrran gör ju lite kläder om du är intresserad kan jag kolla med henne?

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Anmäl
2016-01-10 21:27 #3 av: -Cissi-

Tusan blev fel bild nån får gärna ta bort den i förra inlägget! :) detta är bild på det köpta täcket från hööks. Men såg lite noggrannare nu att du kanske bara var intresserad av just overaller?

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Anmäl
2016-01-18 21:47 #4 av: Abbbb

Fint täcke :) ja jag har hittat en schyst och varm overall från hurtta som han inte fryser :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.