Annons:
Etikettpälsvård-hudvård-och-problemhud
Läst 796 ggr
[Wilbur]
2015-12-28 14:17

Ett guldkorn till pälsen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Köpte hem lite nya K9 Produkter i veckan. Provade den röda serien istället för den gröna eftersom pälsarna blev lite statiska nu när det är så kallt. Samtidigt köpte jag också hem en liten 30ml flaska med K9 Silk Shine för 179 kr. (Ja det var apdyrt) Men gud vilken produkt! Den hoppade upp på favoritlistan direkt och var så enkel att använda och applicera. Så är här någon på forumet som har en hund med statisk päls eller har en hund med mycket tovor, så prova detta guldkorn! Pälsen blev fantastisk! (Lilla flaskan i mitten på bilden)

Annons:
Fridaaaa
2015-12-28 16:48
#1

Den räcker väl ganska länge? =)
Härligt när man hittar så perfekt! :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

MoaE
2015-12-28 17:43
#2

Enda är att silke inte tillför något till pälsen egentligen vad jag hört? Men håller med, den är fantastisk :)

[Wilbur]
2015-12-28 19:05
#3

1# Ja, det räckte med två droppar som man gned in i händerna och drog igenom pälsen :) 2# Nej den är bara ett bra hjälpmedel vid borstning. Det är viktigt att ha ett grymt shampoo/balsam i botten! (Åh förresten! Jag läste idag på Facebook att k9 fungerar olika beroende på hårdheten i vattnet där man bor tydligen! För visst hade du haft det innan?) Nästa gång jag köper shampo/balsam blir det Laser Lites, men denna produkten kommer jag alltid ha med mig! Absolut ett måste i groomingbagen!

MoaE
2015-12-29 19:02
#4

#3 Aa precis har haft det, jasså vad spännande :o Aldrig hört om något liknande, haha.

Cahira
2016-01-09 22:52
#5

Jodå vattenkvaliteten påverkar alla schampon man har. :) Jag har väldigt hårt vatten så det torkar ut min hud som attan! 

Vad bra att den fungerade så bra! Jag har lite problem med flygighet just nu så kan bara bra att ha i bakhuvudet. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Visper
2016-01-10 20:35
#6

Tack för tipset!

Annons:
Upp till toppen
Annons: