Annons:
Etikettövrigt-off-topic
Läst 819 ggr
-Cissi-
11/27/15, 11:27 AM

Trevlig helg :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad ska ni göra i helgen med era små fyrbenta? Ska ni träna? Är det dax för vovvarna att bada? Dela med er :) Själv ska jag och syster åka till grannstaden och hälsa på föräldrarna, våra hundar får självklart följa med :) har precis kommit in från en trevlig promenad med dagis vovvarna och Alicia :) Alicia blev knäpp och har sprungit upp och ner i en stor "sandhög" och busat gärnet så hon kommer förhoppningsvis vara för trött för att bli åksjuk <3 nån som hittar henne i bilden? Ska oxå passa på att umgås med kompisar när jag är i hemstaden så vi ska åka en sväng till Stockholm och jul shoppa lite :) Blir lite miljö träning för Alicia oxå och ska träna lite följsamhet och lite trix :) blir oxå ett bad för lilla fröken antingen i kväll om jag orkar eller imorgon efter Stockholm :) låter som jag kommer ha fullt upp :P

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Annons:
Fridaaaa
11/27/15, 2:49 PM
#1

Detsamma!

Varit på långpromenad, ikväll blir det bad och kloklippning :)
Imorgon åker passehundarna hem också, så ska passa på att ta deras klor med.

Hade tänkt köra lite miljörträning i helgen. Ett tag sedan vi gjorde det nu. Bara nyttigt :) Annars inget speciellt. Ta fram adventsljusstakarna, första advent på söndag :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

-Cissi-
11/27/15, 10:01 PM
#2

Vad roligt :) i vilken miljö tänkte du träna i?

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Fridaaaa
11/27/15, 10:08 PM
#3

#2 I stan :) Lite passivitetsträning och bland folk. Hoppas på bra väder :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

-Cissi-
11/27/15, 10:14 PM
#4

Det ska ju bli varmare än det var förra helgen men tror dom lovade regn till Stockholm iaf

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Fridaaaa
11/27/15, 10:15 PM
#5

#4 Hoppas på det :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: