Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (7) Senaste inläggen

VIKTIGT iFokus Aktivering och Träning Beteende; problem, frågor, tips Tävlingar och bilduppdrag CCD-SNACK, övrigt Bild&video-trådar Foder Pälsvård, Hudvård och problemhud Hälsa och sjukdom KLÄDER; tips/frågor Medlemmar Omplaceringar Powder Puff Rasegenskaper Tassar, klor och skor TILLBEHÖR; koppel, selar, bäddar osv. Stulna/bortsprungna hundar Köp/säljes/sökes Hundträffar Tänder och tandvård Uppfödning och avelsfrågor Utställning Undersökningar & kluringar Valp-/HUNDKÖP ÖVRIGT & OFF TOPIC Andra ifokus-sajter
ÖVRIGT & OFF TOPIC

Trevlig helg!

2015-07-25 19:03 #0 av: Fridaaaa

Hoppas att alla får en fortsatt trevlig helg! :D

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2015-07-25 23:24 #1 av: Cahira

Detsamma! Hund

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Anmäl
2015-07-26 09:49 #2 av: pälli

Tack detsamma! Glad

Anmäl
2015-07-26 12:08 #3 av: [Petitua]

Ja, tack detsamma. Jag tror att vi i Varberg, som varit förskonade från det alltför dåliga vädret under denna sommar, nu får vår beskärda del.  Det är dags att gå ut på lunchpromenad, men Isaac lyfter inte ens på huvudet. 

Jag ger honom en stund till, sen går vi bara ut för då ska vi gå till Societetsparken och möta upp parkourgänget och gå  bredvid som åskådare. Jag hade bokat oss, men backar från deltagandet och gör det istället till en  främmandehundgruppträning. Sen går vi hem så fort vädret säger GÅ. 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.