Annons:
Etikettpowder-puff
Läst 1411 ggr
emeliezan89
2015-06-26 23:39

vågar in lämnar in hunden på hunden på hundhotel?

hej jag och min kille har lite svårt att komma överens om vi ska lämna in henne på hund hotell/ pansionat eller ej, medan vi åker till polen två dagar nu i juli.

själv vill jag göra något här i Sverige då bailiey kan vara med så min hund heter och min hund har en sjukdom en lever sjukdom som kräver lite och känner det att lämnar iväg henne känns inte så bra att lämnar henne  hund hotell.

och min killes föräldrar skulle och med till polen och fråga vi kan ju något i Sverige tillsammans du jag och bailiey sa jag till min kille  men han ville i stället åka till polen men vi har inte bokat något än men är vilsen hur vi ska göra har ni några tips hur man ska göra?=)

själv gilla jag att resa både utomlands och i Sverige sen tycker jag att det är roligare om hon kunde varit med eftersom dom är famlijemdlem.

Annons:
emeliezan89
2015-06-26 23:41
#1

sen har jag hört massor olika historia om att folk har inte varit så snälla mot djur och så vidare på hundhotell.

ursäkta min stavning jag har dyslexi så de kan blir lite fel ibland när jag skriver.

[Petitua]
2015-06-27 09:31
#2

Jag har inte läst igenom informationen själv, men om du hittar något bra kanske du kan ta med dig din hund till Polen också.

http://www.polen.travel/sv/praktiska-tips/att-resa-till-polen-med-husdjur/

-Cissi-
2015-06-27 18:58
#3

Jag skulle inte lämna till ett hundhotell dom förvaras typ i boxar och mår dåligt, har hört många som blivit sjuka och illa behandlade. Beroende på vart du bor har jag ett ställe jag kan rekommendera som hunden bor i ett hem tillsammans med familjen, är endå ett företag. Jag skulle försöka leta reda på nått liknande om ni inte kan ta med :)

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

emeliezan89
2015-07-08 21:27
#4

det får blir att hon får hänga med=)

Visper
2015-08-22 00:48
#5

Tänk om vi som äger kineser kunde blida någon sorts avlastningsgrupp. Jag vill inte lämna in mina på hundhotell det skulle bara inte fungera! Min ena kan inte vara ensam och hans skulle minst satt fara illa i en box. hittills har grannar tagit hand om dem när jag rest bort men det är lite oklart hur länge det fungerar.

Ja kan tänka mig att ha några vovvar hos mig när ägarna åker på semester och kunna få samma hjälp tillbaka av någon som kan rasen!!

pälli
2015-08-22 08:53
#6

#5 Smart idé! 👍

Själv skulle jag aldrig lämna in Molly på hundhotell eller dylikt, inte hos främmande människor hon aldrig varit hos/med förut. Kan tycka att det är lite annorlunda med katter, dom liksom bara glider med medan hundar är lite mer personliga (eller vad jag nu ska säga).
Har tur att jag har en svägerska som mer än gärna ställer upp och har Molly när vi behöver hundvakt. Det allra bästa är att ha någon i ens närhet som hunden mår bra utav som kan passa hunden :)

Medarbetare på Chinese Crested ifokus.

Annons:
Upp till toppen
Annons: