Annons:
Etikettköp-säljes-sökes
Läst 1888 ggr
Felill
2015-06-24 20:22

24/6 -15 (S)Liten hanvalp tillsalu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5

"Hej!

Jag är runt åtta veckor, och bor hos en familj med mina syskon. Jag gillar att busa och leka, men mest av allt gillar jag människor. De mosar mig inte, som mina syskon gillar att göra. Mina syskon tacklar mig gärna, säger att jag är mycket mindre än alla andra, och då blir jag arg. Men även om jag vet att jag är stor så säger alla att jag är liten - men jag vet att det inte är så!

Jag är tuff, och gillar att vara ute. Det bästa är att gosa, jag sitter gärna i någons knä. Nu säger människorna att det är dags för mig att flytta, och jag förstår inte riktigt vad de menar. Mina syskon har börjat försvinna, men det gör inte så mycket, för vi var många. 

När vi föddes var vi tolv stycken, och alla säger att vi var rekordmånga. Jag vet inte riktigt vad det innebär, men jag vet att jag hade fler syskon än jag kan räkna till. Men vad gör det; jag är glad hela tiden, och vill busa, leka, njuta av livet och gosa med alla braiga människor."

Jean Dark How Do You Do letar nu efter ett alldeles eget hem. Han är en liten kille med stort hjärta, och det var inte många som trodde att han skulle klara sig - när han föddes var han väldigt liten. Även om han har växt på sig så är han fortfarande mycket mindre än alla de andra, trots att de andra valparna är av bra storlek och inte särskilt stora. Han är dock frisk, stark och livsglad, som vilken annan valp som helst (bara lite mindre). 

Han har krupit in i hjärtat hos oss alla, och vi letar efter ett kärleksfullt hem med mycket tid, skratt och kärlek för vår lilla sötnos.

Mer bilder på honom samt föräldrar och syskon finns här:

http://www.chinesecrested.no/no/registry/127483/Jean+Dark+How+Do+You+Do.html

Han är född den 26/4 2015 och är därmed leveransklar sedan någon dag tillbaka. Båda föräldrarna är friska, sunda och mycket trevliga hundar. Båda är champions i flera länder, och har CACIB, BIR och BIM. De är både placerade på världsutställningen. Föräldrarna är hälsotestade och friska.

Vid intresse, kontakta kennel@jeandark.com

Hemsida: www.jeandark.com

Det är även okej att kontakta mig eller min mamma på facebook (Felicia W Lemmeke eller Jeanett Lemmeke). Vi har kenneln ihop, är båda med i Svenska Chinese Crested klubben och har gått uppfödarutbildningen och är godkända. Valparna är registrerade och har stamtavla, och vi finns där under uppväxten. Han får med sig lite smått och gott vid flytt.  Vi är även medlemmar i SKK.

Annons:
iILoveAnimals
2017-03-04 19:29
#1

Är ganska intresserad men är han powder puff eller inte? 🌺

Fridaaaa
2017-03-04 19:36
#2

#1 Eftersom den inte har päls så är det inte puff :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

iILoveAnimals
2017-03-04 19:39
#3

ok #2

Upp till toppen
Annons: